Què ha fet replantejar a l’escola el coronavirus?

Ara que s’acaba el curs, en un any diferent com mai a tots els anteriors, des de la Càtedra d’Innovació i Renovació Pedagògica UdG-Can Trona s’ha volgut preguntar a sis professionals de la docència sobre algunes qüestions relacionades amb el món educatiu en el context post confinament. Són sis preguntes a sis mestres:

1- Què ha fet replantejar a l’escola el coronavirus?
2- Quines han estat les majors dificultats i els principals reptes dels mestres durant el confinament?
3- En cas de poder tornar a l’escola abans de vacances d’estiu, quina hauria de ser la prioritat dels centres?
4- En cas que el curs que ve arrenqui amb limitacions (distanciament social, restriccions en el nombre d’alumnes per aula, etc.) com s’hauria d’organitzar l’escola per atendre les necessitats educatives dels infants?
5- Com es pot reorientar l’experimentació i l’educació vivencial en un context d’educació semipresencial?
6- Des d’un punt de vista crític i vista l’experiència, quin paper han de jugar les TIC a partir d’ara?

Sis professionals, sis qüestions

Comparteix